مصاحبه آرشیو خبر ها
نقل و انتقالات تمام نشده

نقل و انتقالات تمام نشده

مدیر نقل و انتقالات یوونتوس که همیشه از ماندن قطعی ویدال در یوونتوس می گفت این بار در مصاحبه خود در مورد پیشنهاد منچستر برای ویدال جواب هایی متفاوت داد . پپه ماروتا امروز در مورد انتقال رُمولو به یوونتوس و پیشنهاد یونایتد برای ویدال گفـت :

" از آمدن رِمولو به یوونتوس خوشحالم ، باید از ورونا بدلیل صبری که برای روشن شدن جزئیات این انتقال داشت، تشکر کرد . رُمولو حالا بازیکن ما است و ما امیدواریم که در فصل آینده از او بهره لازم را ببریم . یگی از گزینه های خرید کامل او در انتهای فصل این است که او حتما %60 از بازی های فصل را بازی کند "

" او بازیکن کامل و کارآمدی است و توانایی بازی در چند پست را دارد بنابراین حضور او در یووه می تواند برای ما بسیارر مفید باشد . امیدوارم که شرایط او در یوونتوس بسیار خوب باشد و او هم از حضور در یووه خوشحال و راضی باشد "

پیشنهاد منچستر برای ویدال و شایعه رفتن او ؟

 

" ما می گوییم که ویدال بازیکن فروشی ما نیست و کسی نیست که در نقل و انتقالات بر روی او معامله کنیم، اما چیزی که وجود دارد این است که بازیکن می خواهد تعیین کننده باشد. ویدال هرگز نگفته است که می خواهد یووه را ترک کند و باشگاه یوونتوس هم تنها در صورتی که او بخواهد باشگاه را ترک کند ، به فروش او فکر می کند "

 

ماروتا ادامه می دهد " ویدال بازیکن بزرگی است و ما از حضور او خوشحالیم، همانطور که گفتم ما به فروش او فکر نمی کنیم در حالی که پیش از این هم می دانستیم او خواهان زیادی دارد . طبیعی است زمانی که پیشنهاد و درخواست وجود داشته باشد این مسائل پیش بیاید ، اما به هیچ وجه اکنون دلیلی برای بحث و مذاکره در این مورد وجود ندارد "

 

پیشنهاد برای اتوئو ؟

 

" ما بدنبال مهاجم هستیم اما باید گفت با تمام احترامی که برای این قهرمان قائل هستیم اما او در حال حاضر خصوصیات و شرایط بازیکنی که ما بدنبال ان هستیم را ندارد، ما گزینه های مختلفی را زیر نظر داریم . تغییراتی داشته ایم که فکر می کنم به بهتر شدنمان کمک می کند "

 

" تیم ما اکنون شرایط رقابتی خوبی دارد ، اما هنوز بازار نقل و انتقالات برای ما بسته نشده و نیاز به چند خرید در خط دفاع و حمله داریم "


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: